11 april 2022 – Flixit B.V. en Sunshine Loyalty B.V verbinden social media en spaaracties met elkaar. Zij gaan een strategische samenwerking aan om klanten te ondersteunen en zich meer lokaal te onderscheiden.
Felix van der Gun (Oprichter Flixit):
“Door deze strategische samenwerking kan Flixit haar groeiplannen in de Benelux gericht op de supermarktbranche versnellen. Wij zien voor de aankomende jaren grote groeikansen op het gebied van lokale (online) marketing voor supermarkten en zijn blij om deze te kunnen gaan benutten in samenwerking met Sunshine Loyalty”.
Wido Duncker (Managing director):
“Flixit is een specialist in social media communicatie. Door deze samenwerking helpen wij supermarkten om de interactie met hun klanten verder te versterken en zich lokaal te onderscheiden. Sunshine Loyalty kan met haar spaaracties lokaal nog meer impact creëren, zowel offline als online.”
Over Flixit:
Flixit legt online de verbinding tussen meer dan 100 franchise winkels en lokale consumenten. Dit doet Flixit door onderzoek te verrichten naar de behoeftes van lokale consumenten en in te spelen op de actualiteit en trends. Flixit heeft een unieke software wat het eenvoudig maakt om de social content centraal te verspreiden onder de franchisenemers. Daarnaast automatiseert de software van Flixit vele online processen voor de franchisenemer wat resulteert in betere resultaten.
Over Sunshine Loyalty:
Sunshine Loyalty helpt retailers bij langdurige klantenbinding doormiddel van creatieve spaarconcepten en retail promoties. Wij richten ons op supermarkten, tankstations, slagerijen en en drogisterijen in in Nederland, België en Duitsland. Sunshine Loyalty werkt daarbij samen met onderscheidende en inspirerende merken zoals Combekk, Witloft, Goliath en Walra.