Sinds 2006 zijn onze spaaracties en retailpromoties vaste klant in supermarkten, tankstations, drogisterijen en slagerijen. Sunshine Loyalty creëert spaarconcepten voor klanten in Nederland, België en Duitsland. Wij weten wat er in de sector speelt en volgen veranderingen in consumentengedrag, demografie, distributiekanalen, concurrentie en e-commerce op de voet. Zo kunnen wij het verschil blijven maken in het behouden en uitbreiden van uw klantrelaties.
“Spaaracties zijn inmiddels voor 38% van de consumenten een reden om naar een specifieke supermarkt te gaan” (Distrifood 17-11-‘18). Een goede reden om kwalitatieve en bij voorkeur duurzame acties in te zetten om consumenten te belonen en uit te blijven dagen. Hierop inspelen is een mooie uitdaging…. Door onze lokale, regionale en nationale kennis en aanwezigheid kunnen wij concepten gericht testen alvorens breed in de markt te zetten.

“Spaaracties zijn inmiddels voor 38% van de consumenten een reden om naar een specifieke supermarkt te gaan” (Distrifood 17-11-‘18). Een goede reden om kwalitatieve en bij voorkeur duurzame acties in te zetten om consumenten te belonen en uit te blijven dagen. Hierop inspelen is een mooie uitdaging…. Door onze lokale, regionale en nationale kennis en aanwezigheid kunnen wij concepten gericht testen alvorens breed in de markt te zetten.

“Spaaracties zijn inmiddels voor 38% van de consumenten een reden om naar een specifieke supermarkt te gaan” (Distrifood 17-11-‘18). Een goede reden om kwalitatieve en bij voorkeur duurzame acties in te zetten om consumenten te belonen en uit te blijven dagen. Hierop inspelen is een mooie uitdaging…. Door onze lokale, regionale en nationale kennis en aanwezigheid kunnen wij concepten gericht testen alvorens breed in de markt te zetten.
“Spaaracties zijn inmiddels voor 38% van de consumenten een reden om naar een specifieke supermarkt te gaan” (Distrifood 17-11-‘18). Een goede reden om kwalitatieve en bij voorkeur duurzame acties in te zetten om consumenten te belonen en uit te blijven dagen. Hierop inspelen is een mooie uitdaging…. Door onze lokale, regionale en nationale kennis en aanwezigheid kunnen wij concepten gericht testen alvorens breed in de markt te zetten.