LEKKER BLIJVEN LIGGEN...

De hoeslakens van Victoria zijn gemaakt van zacht jersey om heerlijk op in slaap te vallen. En bij het ontwaken draai je je gerust nog een keertje om en geniet je extra lang. Zo lekker zacht en comfortabel voelt het hoeslaken
van Victoria.

Uw klanten sparen gedurende 8 tot 10 weken voor een superzacht jersey hoeslaken van 100% katoen. Het comfortabele hoeslaken is verkrijgbaar in de rustgevende kleuren: wit, ecru, zand en antraciet. Het is geschikt voor een normale matrasdikte en heeft een elastische band die ervoor zorgt dat het perfect om het matras past. Het hoeslaken is in de maten 90 x 200 cm,
140 x 200 cm en 180 x 200 cm verkrijgbaar.

HOE WERKT DE SPAARACTIE?

Bij iedere € 10 besteding ontvangt uw klant een Victoria spaarzegel. Tegen inlevering van een volle spaarkaart, verkrijgbaar bij de kassa en in de display, ontvangt uw klant tot maar liefst 72% korting op een Victoria hoeslaken.

victoria-bed-bath-logo

KRACHTIG RECLAMEMATERIAAL VERGROOT SUCCES SPAARACTIES

Om een zo’n hoog mogelijk rendement uit spaaracties te halen wordt in overleg een passend POS-pakket samengesteld. Gebruik van goed zichtbare en heldere ondersteuning stimuleert deelname aan spaaracties en vergroot het succes: meer deelnemers, meer omzet en meer tevreden klanten.

Een goede display informeert en inspireert, daarom besteedt Sunshine Loyalty veel aandacht aan displaypresentaties. Wij bieden multifunctionele displays die geschikt zijn voor uw winkel.

SUNSHINE LOYALTY LEVERT KOSTELOOS:

  • Displays
  • Spaarkaarten (gepersonaliseerd)
  • Spaarzegels (genummerd)
  • Posters (diverse formaten)
  • Spandoeken (diverse afmetingen)
  • Roll-up/pop-up banners
  • Handleiding (digitaal)
  • Personeelsposter (A3)

VOORDELEN VAN SUNSHINE LOYALTY SPAARACTIES

Klantenbinding
Klanten waarderen het dat u zo’n aantrekkelijke spaaractie aanbiedt, die u overigens razendsnel en zorgeloos tot stand brengt.
Voor 38% van de consumenten is een spaaractie een reden om naar de supermarkt te gaan. (Bron: Reden 3 in top 10, Distrifood 17 nov. 2018)

Ervaring
Wij zetten onze jarenlange lokale en regionale marktkennis graag in om voor u een succesvolle spaaractie te creëren.

Meer omzet en gegarandeerde marge
Een goed uitgevoerde spaaractie levert extra omzet op en door ons gegarandeerde marge.

Flexibel en kosteloos
Sunshine Loyalty levert zelf uit eigen voorraad waardoor wij binnen twee weken een spaaractie op de winkelvloer kunnen verzorgen. Nabestellingen worden kosteloos geleverd binnen 24 tot 48 uur.

Risicoloos en service
Sunshine Loyalty verleent 100% recht van retour op alle onverkochte producten en voorziet in een compleet, gratis POS-pakket. Na de actieperiode halen wij alles bij u op, zo blijft er niets onnodig achter in uw magazijn en heeft u geen omkijken naar de afhandeling.

Meer informatie
Heeft u vragen of wenst u meer informatie over de actie, neemt u dan contact met ons op.